Als de door jouw bestelde goederen gebreken vertonen (bijvoorbeeld omdat wij een drukfout gemaakt hebben,) dan nemen wij het uiteraard terug en krijg je je geld terug of we sturen je een foutloos shirt.
Daarnaast beloven wij:
Ook wanneer er niets aan de goederen mankeert, kun je binnen 30 dagen na je bestelling:
- producten die je niet bevallen bij ons probleemloos omruilen,
- hiervoor in de plaats een tegoedbon voor een van je volgende bestellingen krijgen, of
- de aankoopprijs terug ontvangen, mits het bestelde product niet door jezelf ontworpen was.
Als een van deze redenen zich voordoet, neem dan alstublieft contact op met onze klantenservice.
Iedere bestelling die je bij Shirtbird bestelt is een uniek, persoonlijk product omdat het naar jouw persoonlijke wensen is bedrukt. Dit onderscheidt ons van andere, traditionele kledingmakers. Teruggestuurde producten kunnen niet opnieuw worden verkocht – wat je terugstuurt belandt dus simpelweg in de afvalbak.
Om ons te helpen onze belofte waar te maken – vragen we je een aantal dingen te doen…
1. Maak geen zeer grote bestelling zonder eerst een testproduct uit te proberen!
Mocht je over maat, kleur, model of druktechniek je twijfels hebben, willen we je vragen voor jezelf een testproduct aan te maken voordat je de hele bulk besteld.

2. Check je order bevestigings e-mail direct!
Als je bij de opdruk iets verkeerds getypt of per vergissing het verkeerde motief uitgekozen hebt, volg dan de Link in de orderbevestigende E-mail en annuleer de bestelling onmiddellijk zelf. Als geregistreerde gebruiker kun je vervolgens je bestelling in het gebruikeraccount onder „Je bestellingen“ weer opvragen, wijzigen en opnieuw bestellen. Als je als gast hebt besteld, kom je alleen via de link in de bestelbevestigingsmail op de pagina met je bestelling.
3. Bestel zo snel mogelijk als je voor een bepaalde datum je kleding moet ontvangen.
We zijn snel, maar we kunnen niet garanderen dat je bestelling direct bij je aankomt op de volgende dag. Soms kan er een vertraging optreden door drukproblemen of niet op voorraad zijn van producten. We kunnen te laat ontvangen t-shirts voor bijvoorbeeld een verjaardag niet terugnemen. Als je de expresse verzending gebruikt (tegen extra kosten) dan is de levering van je bestelling echter wel gegarandeerd voor de beloofde datum.
Als je bij Shirtbird besteld hebt, heb je onafhankelijk van bovengenoemde omruil- en teruggaveregelingen een wettelijk recht van herroeping. De kleine lettertjes daaromtrent staan in de mooiste juristentaal ook in onze Klanten-voorwaarden (§ 10).